11 Şubat 2010 Perşembe

yanlarım ağrıyo

Her doktorun bi uzmanlık alanı var ya... yanları ağran insanların gittiği doktora ne deniyo?
zira ben hep herkesin yanlarının ağrıdığını duyarım. yan ağrıları mütehassısı (ulan bu kelimeyi de yanlış yazdık ama şimdi tdk.gov.tr den bakamıcam bakan varsa düzeltiversin)

Mesela ben de yeni bi avukatlık uzmanlık alanı(ne demek o ya) yeni bir hukuk alanı yaratıcim. Bizim bi kiracımız var da....... diye başlayan sorulara maruz kaldığım an "yok teyzecim ben evlilik öncesi seks alanında hukuki danışmanım" dicem. teyze ve amcalar yaşadıkları dumur içerisinde bir daha her avukata kiracılarından bahsetmeyi kesecekler böylelikle.

Toplum içinde bir müvekkil aramaya görsün..... Telefonda hak hukuk gukuk mevzuularından bahsedildiği ve abukat olduğunuz ifşa olunca......Derhal taşınmaz malikleri yattıkları pusudan, otobuslerde, tramvaylarda inşa ettikleri siperlerden allah allah nidalarıyla harp alanına fırlar. Bedava uzman görüşü alma kaçırılmayacak bir fırsattır. Peki her yaşlının mı kirada evi var? Yoksa kirada evi olan yaşlılar cidden kamusal alanlarda pusuda mı bekler? Bir avukat yakalayayım da soru sorayım diye?

Bunlar cevaplarını bilemediğim sroular ama en azından "avukat mısınız? benim bi kiracım var......" bi de "benim kredi kartı borcumdan dolayı........." sorularına maruz kaldığım an vereceğim cevabı biliyorum artık.

e o zaman: savaşmayın sevişin gari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder